Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Guild Wars 2 - 1500 unikatowych zadań, skalowanie poziomu trudności
Główny projektant zawartości gry Guild Wars 2, Colin Johansen, udzielił podczas zeszłotygodniowych targów gamescom wywiadu serwisowi Lazygamer, w którym ujawnił kilka ciekawych informacji na temat najbardziej oczekiwanej produkcji z gatunku MMO. Niestety, w dalszym ciągu nie dowiedzieliśmy się, kiedy rozpoczną się beta-testy, ani tym bardziej, kiedy gra ukaże się na sklepowych półkach.

Pierwsza z interesujących zapowiedzi dotyczy dynamicznie kreowanych zadań. Według planów, w grze ma się ich pojawić około 1500. Dodatkowo będą one unikatowe, a do ich ukończenia wykorzystamy specyficzne narzędzia. Warto zwrócić uwagę, że do tego opisu pasują tak „unikatowe” zadania, jak zabij 10 szczurów mieczem i zastrzel z łuku 15 dzików. Z tego względu ciężko w tym momencie ocenić czy w praktyce będą one faktycznie znacznie się od siebie różnić, czy czeka nas powtórka z rozrywki. W każdym razie, wykonanie tych wszystkich zadań z pewnością zajmie dużo czasu.

Johansen ustosunkował się również do kwestii skalowania poziomu trudności. Wbrew obawom dziennikarza, ukończenie questów drużyną składająca się ze 100 osób wcale nie będzie takie proste. Przykładowo, niewielka grupka bohaterów, aby pokonać Królową Piratów napotka na drodze jedynie małą armię szkieletów. Natomiast, jeżeli zbierze się potężna drużyna 100 graczy, to konieczne okaże się przeprowadzenie frontalnego szturmu na twierdzę przeciwniczki, co wiąże się z ostrzałem z wież obronnych. W tym wypadku przyda się wsparcie statku, który z morza zniszczy umocnienia za pomocą magicznych dział. Decyzje podejmowane przez graczy wpłyną także na sytuację świata. Pokonanie Królowej Piratów spowoduje przykładowo, że w okolicy będą się znacznie rzadziej pojawiać jej poplecznicy.

W wywiadzie, którego pełną wersję możecie przeczytać tutaj, pracownik studia ArenaNet przypomniał także otoczkę fabularną Guild Wars 2 oraz rasy, które się w niej pojawią. Na zakończenie Johansen zapewnił, że w tym momencie studio nie zaczyna prac nad żadnym rozszerzeniem, ale jeśli takowe pojawi się w przyszłości, to musi być „niewiarygodne” i wprowadzić nowe rozwiązania do rozgrywki.

Źródło:
Marek "DogGhost" Oramus - GRY-OnLine
Klemens
2011-08-24 16:51:46
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow